2/4 - bakisdag

Igår blev jag lurad en endaste gång, av min kära far. Jag hade faktiskt förväntat mig mer lur.

I går blev det utgång i alla fall. Jag fick skjuts till Njurunda till Petra där jag träffade upp henne, Rebecka och Malin. Strax därefter anlände fler brudare och jag och Rebecka började pimpla rosévin. En skit rolig förfest men nytt folk som var jätte trevliga. Vi spelade spel, lekte lekar, pratade och skrattade. Vi tog sista bussen till stan, redan halv 11. Då gick jag, Malin och Rebecka till nästa föfest som var en inflyttningsfest. Där var Emil och hans kompisar samt mina svärisar+andra vuxna. Det var också jätte trevligt, vi dansade och pratade och hade de jätte kul. Vid halv 1 började vi ungdomar traska ner mot Oscars. Jag blev så jävla less när jag fick reda på att jag behövde stå i den halvtimmelånga kön, även fast jag hade biljett. Så redan där var mitt humör slut. Jag och Emil fick hämtning nån timme senare och åkte hem till mig och sov.

Idag har vi legat och varit bakis tillsammans. Vi sov till halv 12, så jävla skönt!
Vi tänkte gå ut på en prommis men blev fast framför TV:n i x antal timmar.

Ikväll ska jag agera privat chaffis till Anton och Filippa m.fl.

Hörs senare!
PUSS


Snodde bilder på fejjan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0