21/4 - För här är livet ganska bra

Min dag har inte bestått av många vettiga saker.  Jag har mest legat på soffan och sett sjuk ut.
Men nu har jag bytt läge och har intagit sängen. Funderar på skolan imorgon, ska jag? eller ska jag inte? Det är frågan det... Återkommer senare med ett svar.

Jag ligger just nu och funderar på Empes present som nu har fått en oväntad vändning. Det är inte lika bra, men det är smartare. Hmm... fick lite tips av nattan.

En bra sak är att Sophie har fått jobb i huvudstaden! WIIIIE! En lycklig Anna som inser att hon inte är helt ensam i Stockholm till hösten. Jag håller mina tummar och tår för att Nattis får jobb nu med, och framförallt så håller jag dom för att jag ska komma in på min utbildning såklart... =( Men i alla fall, stort grattis till dig Sophie! =D

Undra om jag ska rycka upp mig? Ta en dusch, städa lite på mitt rum, ringa hit Empe på lite pusskalas.

PUSS

Kommentarer
Postat av: nathalie

hheheheheh du vill verkligen ha med mig.



rörd känner jag mig, rörd.



men såklart nattis ska ner dit. vafan ska jag göra här uppe? näe, exakt.



Ps. kom in på din blogg av en slump, den är verkligen jätte bra. men du borde lägga in fler bilder på dig själv =) roligare då.



puss sötis

2010-04-22 @ 00:09:02
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0