18/4

Jag vet att mina blogguppehåll inte är allt för roliga. Men ibland blir det så...

Jag kan meddela er att jag just gick med i Facebooks skönaste grupp!
" Vi som sjöng "freestyla, raka maka fon" istället för "rock the microphone!""
Kan det bli mer klockrent?

Min helg har varit bra.
I fredags tog jag och Katta 2 bussen hem till mig. Efter lite "Röj"-lan och powernaps så fixade vi oss, sedan blev det stress innan vi drog till GlennMagnus. Vi beställde pizza och inväntade resterande klasskamrater som var på ingång. Vi hade jävligt roligt vi som var där, tråkigt för er andra som inte valde att komma.
Vi drack, dansade, sjöng, lekte lekar, pratade, kollade på Japansk porr (som förövrigt är det sjukaste jag har sett) och hade det bara allmänt trevligt. Vid 12 kom det bilar som tog oss ner till Stads där 50-dagars studentfest väntade. En jävligt rolig kväll och en full Anna som lekte Ove Sundblad från solsidan med allt och alla "Tjeeeeenare MaaannnneeeN!". En lyckad kväll tyckte jag! Stads var fullt med trevligt folk och jag var full med alkohol, det kan inte bli så mycket bättre. Emil kom och hämtade oss vid 2 - halv 3 och efter en donkendrive så åkte jag och Katta hem och somnade så sött.

Igår fyllde svärfar 50 år så det var öppethus där hela dagen och kvällen. Mycket trevlig att träffa Emils släkt igen samt Pelles roliga vänner. Efter att jag hade skjutsat lite folk så somnade jag i Emils säng vid halv 2 tiden, dom andra hade roligt fram till klockan 4, men jag sov som självaste Törnrosa.

Idag klev jag upp och åkte mot stan, jag plockade upp Malin sedan åkte vi vidare och jobbade till 4. Det var hyfsat mycket folk men det var kul och det gick bra även idag. =)

Nu ska jag städa sedan peppa inför PA redovisningen som hålls imorgon! Puss och Kram

Bjuder på bilder sen klassförisen:




Kommentarer
Postat av: Julia

Men fyy FAAAAN vad fet jag såg ut! Ser jag ut sådär ?! HAhA

2010-04-18 @ 22:08:45
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0