14/4

Idag klev jag upp och pallrade mig iväg till skolan. Tiden gick sakta och på eftermiddagen hade vi studenttävling som innebar tårttävling. Våran tårta, var handen på hjärtat tredje snyggast. Men eftersom det här var den enda tävlingen som vi själv fick vara med och rösta på så valde alla att rösta taktiskt så vi slutade på en femte plats. Vilket vi var nöjda med, med tanke på att alla som låg före oss totalt fick färre röster än oss. Vi ligger nu på en andra plats totalt istället för på tredje plats.

Efter skolan fick jag skjuts hem av MN. Det var snällt av henne tycker jag.
Jag har efter det sett andra avenyn, gossip girl, 90210, greys och badad. Alltså har jag inte gjort så mycket vettigt.

Tänkte självklart bjuda på lite härliga bilder på våran snygga tårta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0