1/4

Gårdagen blev jävligt lyckad. Först blev det shopping med Katta och Erica när vi slutade, hittade nya jeans, en skjorta och trosor. Jag och Erica hämtade bilen och Katta gick på möte klockan 2. Sedan fördrev vi lite tid medan vi väntade på Katta och eftger 1 timme och 45 minuter åkte vi och handlade inför kvällen då vi skulle överraska Sophie med trerättersmiddag. Hur lyckad kväll som helst! Vi spelade pictionary, skrattade och pratade minnen. Jag som aldrig har spelat pictionary förut fick ett nytt favorit spel, det var så sjukt kul!
Vid halv 12 plockade jag upp Emil i Matfors och vi åkte hem till mig och sov.
Vi vaknade vid kvart i 11 och då blev det frulle och prat med Anton som kommit hem över helgen.
Nu har jag precis vikigt tvätt som mamma bad mig om och Anton och Emil sitter och spelar TV-spel. Jag funderar på om jag ska dra med mig Emil på en promenad....

Ikväll är jag så jävla sugen på att dra ut!!!!!!!
Vi får se vad som händer.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0