13/4 - STOCKHOLM & LAILA BAGGE!

Dagen med stort D. Det var idag. Jag brukar alltid leta kändisar när jag befinner mig i stockholm. Men den här gången behövdes liksom inte det. Inne på Topshop stod Laila Bagge. Ni som känner mig vet hur kändiskåt jag är? Både Nattis och Emelie försökte spela coola men båda vägrade gå fram, fast som var lika ivriga och uppspelta som mig. Jag bestämde mig efter cirka 15 minuter att ta steget, eller rättaresagt så puttade Nattis fram mig och jag log gulligt och frågade med darrande röst om vi fick ta kort med henne. Och vet ni vad? Laila var precis lika trevlig som hon ser ut och vara på tv!

DOCK FÅR NI HA ÖVERSEENDE MED DEN ENORMT FULA BILDEN!
 

Som ni förstår så blev det en spontantripp till huvudstaden denna vackra måndag. Klockan 06.30 åkte jag hemifrån, plockade upp Nattis i matfors, sedan Malin och Erica i stan och sist men inte minst Emelie i Hudiksvall. Det blev mycket shopping och skratt. Fan vad roligt vi har haft det idag.
Jag införskaffade mig en balklänning, en svart, men med röda läppar och silversmycken blir det nog rätt bra ändå. Hittade även 3 par skor, 2 klänningar, linne, tygjacka, solglajjer, sjal, skjorta m.m. En lyckad dag med andra ord.
Jag kom hem för snart en timme sedan och planerar nu en god natts sömn.
Mitt hjärta vill så gärna ta mig till JB imorgon, men frågan är om kroppen och hjärnan håller med?
Det åter står att se.

Tack för idag tjejer!
Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: agnes

ÅÅÅH FAN VAD AVIS JAG ÄR!!!! :O

(både på LB och på shoppingen, givetvis)

2010-04-13 @ 07:25:39
URL: http://ingetinget.blogg.se/
Postat av: nathalie

måste göras om!! alltihopaaa

2010-04-13 @ 17:09:15
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0