11/4

Den här veckan har gått så jävla fort!
Jag har inte ens hunnit med att blogga?

I tisdags var jag med tjejerna och hade picknick nere vid mig. Vi grillade korv och hade det supermysigt. På kvällen var vi hos Sophie och spelade pictionary som vanligt, och Katta och jag vann, också som vanligt. Katta sov hos mig och vi återupplivade gamla minnen.

På onsdagen så sov vi länge, sedan skjutsade jag Katta och på eftermiddagen åkte jag och bowlade med min kära familj, jag vann ganska så överlägset. ;) Det blev även käk på O'learys innan vi åkte hemåt. Då begav jag mig till Nattis, vi kollade på fotboll och United förlorade, det resulterade i att jag hade en inte allt för glad pojkvän på kvällen.

På torsdagen vaknade jag upp hos Emil. Sedan skjutsade jag mamma innan jag begav mig mot stan för att köpa present till Katta med Erica och Sophie. Vi åkte sedan hem till Erica för att fixa lite med presenter och slinga hår.

Fredagen spenderades på Toys och jobb i 10 timmar. Jag var jävligt trött när jag kom hem. Då kom Emil hit och hade med sig en present till mig, "Rita & gissa", typ som pictionary. Jag blev överlycklig!

Igår blev det högskoleprovet heeeeela dagen. Då tyckte jag inte att det gick så bra men nu efter att ha sett facit insåg jag att det gick hyfsat i alla fall. Jag är rätt nöjd med min insatts.
På kvällen hade vi en trevlig kväll hos Katta som fyllde 20 i fredags. Mat, vin, bål, lekar, dans, prat, skratt m.m. Efter det så sov jag hos Emil och nu är jag hemma med huvudvärk.

Nu har ni hört om mitt underbara påsklov. Även det sista lovet jag kommer att ha någonsin!

Bilder från gårdagen kommer senare.
PUSS

Kommentarer
Postat av: nathalie

woho anna, hoppas det gick vägen på högskoleprovet!!!

2010-04-11 @ 17:05:16
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0