that's what I'll be

Jag trodde på fullaste allvar att det var minst 2 veckor sedan jag bloggade senast. Mina trogna bloggläsare har frågat mig när jag kommer blogga igen, och det känns som att dom frågorna har varat i en evighet, alltså likamed att jag inte har bloggat på en evighet! 1 vecka och 4 dagar, det är ingen jävla evighet...

Mina 11 dagar utan bloggandet har varit mycket intressanta.
Jag har tagit körkort! HEHEHEHE Jag vet att det lybb mig! Uppkörningsgubbarna älskade anna och anna älskade dom.
Jag har hunnit med födelsedagsfirande av världens bästa tjejer, släkt, familj och älskling.
Förra veckan hade jag även APU på MQ, det gick galant, dom kommande veckorna ska jag vara på MQ i Birsta, med lite tur så blir det extrajobb för min del, men jag ska inte hoppas på för mycket.
Sedan har jag spenderat mycket tid med världens bästa älskling.
I lördags blev det även en sjukt rolig utgång, fan vad skoj vi hade det! Cool som jag är går jag nu på krollen lagligt! 8-)

Nu har mina käraste läsare fått en uppdatering, saker som de flesta redan vet om. Men jag vet att ni gillar mig ändå 8-)

Imorgon börjar jag klockan 11, så nu ska jag sluta dryga med Nattacoolpatta på msn och kanske sluta ögonen för ikväll!

Jag älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

trodde det skulle bli en uppryckning efter detta, men icke

2009-10-16 @ 12:42:15
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0