30/10

Imorse ringde klockan kvart i 9. 5 minuter försent var jag och Emil på plats hos tandläkaren. En lagning har gått sönder i min mun så jag har ett litet hål som ska lagas. Ni som känner vet mycket väl om min omtalade tandläkarskräck. Jag sa till den där sköterskan att jag skulle inte ens låta Hans Risberg gräva i min mun en gång till om jag så fick pengar för det. Så vi får helt enkelt se hur jag löser detta lilla problem.

Mamma hämtade mig vid 2 tiden, då åkte vi och köpte blommor till moder sedan hem. Jag har faktiskt varit duktig och städat mitt rum, igår städade jag även Emils garderob, duktig tjej! Nu blir det dammsugning, sedan dusch, mysmiddag med familjen sen beger jag mig mot stan för myskväll med Erica och Sophie, myyyyyyyys!

Ha en trevligfredagskväll! Plusssss att jag bjuppar på bilder från gårdagen

Emils gjorde lyxmiddag

Världens fulaste bild på mig som finns inramad i Emils rum

Min älsklingskock!<3

en bakisanna och en töntigempe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0