29/10

Gårdagskvällen var väldigt lyckad! Utom slutet men det ska vi inte gå in på... Vi var 6 st som började förfesta uppe på södermalm innan vi vid halv 12 tiden tog en taxi ner till Stadshuset där träffade man på allt och alla. Dom stängde 2 så då hoppade jag, malin och johanna in i kimpans bil för färd mot donken för nattkäk, sedan mot malin sedan tillbaks till södermalm. Efter käk, städning och väntan så kom Emil och hämtade oss för hemfärd. Jag somnade så sött i hans säng vid 4. Och fyfan vad jag har mått dåligt idag. Jag finner inga ord om någonting. Det blir en anna utan alkohol ett bra tag framöver nu kan jag meddela.

Självklart blev det bilder från gårdagens föris, några av dom kommer här:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0