25/10

Igår vaknade jag upp hos Emil sedan åkte jag och Sandra till Njurunda för innebandytittande, småtjejerna förlorade, vilket var tråkigt men dom var grymma ändå!

Efter det åkte jag hem och plockade upp Aggi för att bege oss till stan för en stadstripp. Därefter vidare hem för att bestämma hur jag skulle göra på kvällen, alkohol eller inte alkohol. Jag tog äckelbilen till Katta och plockade upp henne sen skulle vi till stan och hämta hennes vin, då slutar bilen fungera så malin får komma och hon och katta får rulla bilen över vägen för att vi ska kunna parkera och lämna den på en vettig plats. Malin skjutsade sedan hem oss till mig och blev som en räddande ängel. Vi käkade och fixade oss innan vi åkte tillbaks till stan till Malin där även Erica och Sophie befann sig. Vi spelade spel, drack vin, pratade m.m. Vid 12 rullade vi ner mot stads, halv rolig kväll som slutade med att jag somnade i Emils säng utan Emil som dök upp en tag senare. Har sovit bajsdåligt inatt för Empe mådde inte så bra.... Jag gillar han ändå!

Nu tänker papap tvinga med att följa med och bogsera bilen, lycka till, in my ass.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0