26/10

Dagen spenderade jag hos Emil. Hädanefter så blir det Emil, inget Empe. Han frågade varför jag skrev så i bloggen och jag hade inget bra svar på det. Jag tycker bara att det låter så roligt HEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEHE

Mot kvällen åkte jag och mina 2 kära småttingar till syskon och hyrde film och köpte mat hem till sjukstugan. Vid 7 tiden rullade bilen mot Rebecka där jag spenderade några timmar med henne och en liten förändring. Sedan svängde vi förbi Sandra innan vi åkte och plockade upp Mallan för att åka vidare till Donken för att käka lite Macflurry Deluxe.

Nu är jag hemma, jag väntar in pappa som kommer med med nybilen och min jacka, jag vet inte vad jag är mest spänd över.
Imorgon väntar Birsta med Rebecka och Malin. dEt skA BlI JetE RolIKt.

Nu--------> dusch

PUSSOCHHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0