25/10

Ikväll blev jag av med bilbogseringsoskulden. Pappa tvingade mig att åka i den bilen som blev bogserad, efteråt suckade pappa av lättnad och sa att jag hade gjort ett bra jobb. Han var stolt över mig och sa att det var så jävla skönt att bli av med den här äckliga vita bilen, sedan frågade han på fullaste allvar om han fick ställa sig och kissa på bilen.... Jag sa att det var att gå över gränsen så vi åkte och handlade mat till mig istället.

Nu ligger jag i min sköna säng med värmekudden på magen klockan 20.00 blir det tv.
Jag har precis tvättat bort gårdagens partysmink som jag nu har haft i ca 1 dygn. Äcklig jag är, men bättre sent än aldrig. Sen tog jag på min Empes fina tröja som jag har fått lånat.

HEJDOO

 


Kommentarer
Postat av: Jonssa

Den där tröjan är du jävligt rädd om!!

2009-11-03 @ 15:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0