23/10

Ber så mycket om ursäkt för den kassa uppdateringen idag. Jag har det inte lätt jag...
Ni som läste gårdagens inlägg såg att jag hade blivit av med trafikolycksoskulden, det är inte allt som hände denna sjuka kväll. Efter att jag och Empe hade kollat klart på JF så åkte vi och hämtade pappa i stan vid halv 1, det låg en bil i arslet på mig hela vägen till stan, det visade sig senare vara en polisbil, jag blev därför av med stoppadavpolisenoskulden igår. Och var även nära på att bli av med böteroskulden. Sån tur var så höll jag hastigheten utifall att... När vi skulle svänga ner mot avenyn körde pollen bredvid och vevade ner rutan och berättade att om jag ville slippa böter nästa gång så måste jag läsa skyltarna nogrannare, man fick inte köra ner där efter 10. ÄRLIGT TALAT! Jag hade ingenaning om det.... Sån tur var så var han en snel polle.
Tro inte att det slutar där! När vi kom vid sidsjön så sprang det ett rådjur över vägen så jag fick bromsa nästan mitt hårdaste, blev då av med bromsaförvilddjursoskulden.

Imorse var jag upp och skjutsade alla barnen (aggi, affe, emil) och pappa till jobbet, sen åkte jag hem en timme innan jag blev tvungen att skjutsa mamma till jobbet. Har även hunnit med att sova 2 timmar, tvättat bilen, ätit, duschat, kollat 90210.

Nu befinner jag mig hos Emil, vi har avnjutit en måltid tacos med hans familj. Ikväll blir det bio med Malapala och Acke. Bröllopsfotografen it is! Sedan imorgon bitti beger mig jag och Sandra oss till njurunda för att kolla på våra ex innebandytjejers match. 

PUSSOCHKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0