22/10

Trotts att jag bara är hemma och vilar upp mig så känns det som att jag har fullt upp ändå. Idag är dock inte en sån dag för jag och Emil har gjort absolut ingenting. Eller där ljög jag... Vi har kollat på Greys, Alvin och gänget, lagat mat, dragit i oss ett helt paket med Daimglass och sovit. Men det har varit en skön dag.
Nu har jag precis duschat, ska snart åka in och hyra en Johan Falk film, den sista som har kommit ut. Sen kommer Empe hit igen och myser med mig, Malte och JF. Det blir kul jul.
Vi ska även in och hämta min faderjord i stan som har varit på parteeeyy. Sen ska jag utföra mitt expriment på Emil. Undra om det funkar? Och om det funkar, kommer han bli arg? glad? upprörd? Det återstår att se!

Hela helgen är i princip planerad, det blir en mycket lugn med händelserik och trevlig helg tippar jag på.
Fader har även köpigt en ny bil till familjen Johansson! Hade detta varit Facebook hade jag tryckt på "Gilla"-knappen om och om igen.

Min gode vän Kattapatta har även införskaffat sig en blogg, tänkte ge dig lite gratisreklam bara för att jag gillar det! Så hennes blogg finner ni ------> här

Nu ska jag leta rätt på mitt minneskort till kameran så jag kan knäppa lite skojsiga bilder på dagarna. Det som hittar det får en tia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0