22/10

Idag, för ca en timme sedan, blev jag av med oskulden, trafikolycksoskulden. Ja, kära läsare... Ni har fattat rätt! Jag var med om min första trafikolycka med mig själv som förare! Jag kan glädja och lugna er med att det inte var mitt fel och att det inte var ett dugg allvarligt. Det var en kille som backade på bilen när jag satt i den. Jag tutade och gjorde allt som stog i min makt för att försöka undvika den fasansfulla händelsen. Dock tutade jag förgäves för han fortsatte backa, rakt på mig och våran stackars fula äckliga gamla bil som ska skrotas till veckan. Det blev endast några små repor och en chockad/upprörd Anna. Ingen större skada skedd med andra ord.

Jag var och hämtade upp Emil också, han är som ett litet barn. Nu ska vi se JF.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0