21/10

Idag fyller världens bästa mamma år! Vi har firat henne med mat och pressisar hela kvällen, det var väldigt uppskattat måste jag säga.

Ligger just nu och pratar med Empeboy i telefonen. Jag är trött och Malte saknar Emil, och kanske saknar jag honom lite jag med...
Har varit hemma idag också och mamma hjälpte mig att fatta beslutet om att jag blir hemma torsdag och fredag också. Inte sådär jätte roligt men vad gör man inte.

Jag och Emil ligger och diskuterar om det där när man lägger en hand i ett glas med vatten när man sover, om man kissar på sig då... Jag ska prova det på Emil imorgon, jag återkommer med resultatet. Spännande.

Nu ska jag sova.
PUSS OCH GODNATT!


Kommentarer
Postat av: filippa

Skriv vad som händer, jag vill veta om det är värt att testa på Antonio :d

2009-10-22 @ 15:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0