20/10

Mina planer för dagen var att gå på praktiken, men eftersom mitt magonda aldrig vill ge sig så blev jag hemma även idag.

Igårkväll så åkte jag mot matfors där jag solade med nattis innan jag åkte vidare mot min älskling.
Imorse var ju planen att gå upp, åka till tandläkaren, sedan vidare mot birsta, men icket. Inget Birsta och APU blev det, då ringde jag och bytte tid hos tandläkaren också. Vid 10 tog jag och Emil bilen mot mig där vi plockade upp Aggi sen skjutsade jag dom 2 liven till skolan.

Nu ligger jag och väntar på att OTH ska bli färdig nedladdat. Sen måste jag även till stan och köpa presse till moderjord som fyller år imorgon.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0