19/10

Mitt liv är förstört, jag fick ett sms från tandläkaren imorse. Jag vill dö. Det värsta är att en lagning har gått sönder så jag har nu hål där jag tidigare har haft hål, igen! Så imorgon bitti kommer jag att befinna mig hos tandläkaren. Allt annat än kul.

Igår var det söndag... Vaknade upp bredvid min fina älskling och sen kollade vi klart på Johan falk filmerna som vi inte hann se på lördagen. Efter det åkte han hem och pluggade medan jag låg och försökte vila upp mig och bli frisk. Aggi och jag åkte in och lämnade tillbaks försenade filmer och jag hyrde 3 nya Johan Falk åt mig och Empe. Sen på kvällen kom Emil tillbaks och myste med mig. Det blev såklart ännu en JF film. Imorse vaknade vi 9 som vanligt, men lyckades denna gång somna om till halv 12. En timme senare åkte han iväg till skolan och här sitter jag som ett annan nörd och vet inte riktigt vad jag ska hitta på....
En sak vet jag, och det är att så fort jag trycker på "Spara & Publicera"-knappen så ska jag springa till toan för annars kommer jag troligtvis kissa på mig av kissnödighet.
Sen skulle jag även behöva plugga... Om jag orkar... Sen skulle jag behöva sola, om jag orkar det.... Vi får se vad som händer och fötter helt enkelt.


It's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be this hard.

Oh take me back to the start








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0