17/10

Igår blev det varken Sunes Jul eller Hundtricket. När jag äntligen hade övertalat Emil om Sune då visade det sig att skivan inte fungerade alls... Sen när vi skulle se Hundtricket istället så visade det sig att det låg ingen skiva alls i fodralet. Istället blev det ladder 49 innan Emil somnade så sött klockan halv 12.
Jag däremot fick dampont i magen så var uppe och gick med värmepåsen tryckandes mot magen, sen kom mamma och gav mig en verkis, som tydligen var stark som satan och skulle hjälpa. Det gjorde den och jag somnade så sött även jag.
Dock vaknade jag klockan 6 imorse av att jag trodde jag skulle dö. Jag hade så jävla ont så jag vill inte ens veta hur ont det kommer att göra att föda barn. Emil och mamma övertalade mig om att vi skulle åka upp på sjukan, sagt och gjort så var vi där vid 7. Från klockan 7 till typ 12 så var det undersökningar, provtagningar och väntan, jag hann även med att sova på den där hårda britsen medan mamma och Emil fick sitta på hårda stolar och kolla på.
Så nu ligger min älskling bredvid mig i sängen och snarkar så sött!
För er som undrar kom dom inte fram till någonting vettigt på sjukhuset, dom hittade ingen cysta som förra gången men det kan finnas en där som dom inte ser. Blir det värre så ska jag åka tillbaka. Just nu gör det inte så ont, verkisar och värmekudde är mina 2 nya bästa vänner.

Ingen utgång ikväll. Ledsen tjejer.... =/
Ha så roligt ändå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0