16/10

WIIIIIIIIIIIIEEE!!!
Jag och Empeboy har lånat Sunes Jul av Nattis! HON ÄR VÄRLDENS SNÄLLASTE TYCKER JAG!
Det här blir en bra kväll, om Emil kan sluta gnälla över Hundtricket. bajsbarn.

Jag är förresten sjuk också, det är väl ett bra argument för att jag ska få välja film tycker jag!
Världens sjukaste........

Imorgon blir det partyparty om jag mår bättre i min sjuka värld. Det ser vi framemot. Katta som skulle vara nykter till nyår klarade inte ens helg nu när jag hade ett finger med i spelet. Så vi ber alla till gud att jag är kry så jag också får avnjuta ett vinglas eller två.

Nu ska vi ta och göra i ordning chirre och dirre sen mysa framför Sunes Jul, ingenting annat, bara Sunes jävla jul! Förstår du det Emil? S-U-N-E-S  J-U-L!!!!!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0