9/11

Jag tänker inte ens be om ursäkt för mitt dåliga bloggande längre... ;-)

I lördags var vi först på förfest hos Ferry, sedan åkte jag, Katta och Nattis omkring och skjutsade folk och hade en riktigt trevlig kväll. Fyfan vad vi var dryg, vi spelade in filmer när vi hängde på fraktarnas osv.  Sedan plockade vi upp Empe och vi åkte hem till honom och sussade. Igår spenderade jag nästan hela dagen där innan jag åkte och hämtade Affe, handlade, sedan hem.  På kvällen blev det lite strul så ringde Emil i panik och han fick komma och hämta mig och vi hade myskväll. Nu är jag hemma och ska snart åka och hämta Katta vid bussen. Vi ska senare iväg på vemdalen möte som vi hoppas blir av. Sedan ska jag mysa med Emil eftersom vi faktiskt har 2 månader idag!<3

Imorgon blir det första praktikdagen på ett nytt ställe, igen! Wiiiiie!

PUSSHEJ

bjuder på bilder sen i lördags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0