7/10

På helgen blir jag nog världens sämsta bloggerska. Det finns varken tid eller ork för bloggen då.

Igår vaknade jag upp bredvid världens bästa. Han åkte till skolan och jag försökte göra lite nytta. Mot kvällen begav jag mig till matfors, och sedan Nedansjö där Emils morfar fyllde år. Vi checkade Idol och myste på. Jag kom också på att jag glömde JF filmen hemma hos mig så vi åkte och hämtade den sedan låg vi och myste och kollade på den. Imorse vaknade jag av att massa pussar. Jag klev upp och fixade mig sedan åkte jag och hämtade Ferry och Åkan för att bege oss på staden. Det blev myslunch men inge shopping för någon av oss för ovanlighetens skull.

Ikväll beger jag mig till Ferry för förfest. Dock ska jag vara nykter och skjutsa alla fulla svin. ;)
POUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0