5/11

Sitter förtillfället och snabblyssnar igenom Kents nya album Röd. Eftersom Empe är här och han inte är ett allt för stort fan av Kent så får jag snabblyssna nu och lyssna mer noga imorgon. Det är iaf en skiva jag inte hade förväntat mig...  lite annorlunda för att vara Kent kanske, men det låter helt okej. Imorgon får jag bilda mig en bättre uppfattning som jag återkommer med då! =)

Dagen spenderades först på MQ, sedan åkte jag till stan för att göra lite ärenden på skolan och på Swedbank. Jag mötte upp Erica och vi åkte och köpte mat sedan vidare hem till henne för projektplugg. Det kommer bli super!
Vid halv 5 mötte vi upp katta för middag, sedan vidare mot Joel där han och Martin befann sig. Det blev skräckfilm med dom innan jag skjutsade hem Erica, hämtade mamma och sedan begav mig hemåt.

Nu ska jag och Emil se den sista JF filmen. SORG!!!!!!!
Imorgon är jag ledig WIIIIIEEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0