3/11

Jag kan inte förstå att det är november! Det känns inte som det för det är inge snö alls. Sen var det nyss sommar, kreta, spanien, p&l, stockholm, party, värme, sol m.m. Jag vill inte ha november!

Jag har inte bloggat sedan i fredags, det känns lite ovanligt. Jag har faktiskt inte hunnit med så mycket... Varit med Erica och Sophie i fredags, på lördagen var jag på middag med Emils familj hos deras kompisar, sen på söndagen hade vi softar dag, igår blev det MQ sedan solning och bastu med Katta och Nattis och tanterna. Jag har med andra ord tagit det lurre och  haft det jävligt lugnt och skönt utan en droppe alkohol!

Nu ska jag vara duktig och plugga vidare, ikv blir det DH!
Och imorgon kommer dom 2 sista JF filmerna ut, som jag och Empe har längtat efter denna dag! Wiiiiee!

herrååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0