3/11

6 Sidor!!!!!!! 6 jävla sidor in my ass!!!!! Och det är kirrat och klart. Sug på den Freja! Jag är klar med ergonomiarbetet! WOHOOOO! Jag är lycklig, har världens mensverk, men är ändå så lycklig över att den är klar!

Imorgon klockan 10 väntar MQ, sen JF maranton med Empe.
Nu ska jag borsta småtänderna, kissa, kolla på nya avsnittet Gossip Girl, ringa Katta, sedan ringa Emil, sen sova så sött.

PS: Fick en kommentar om att jag borde vara rädd om Manchester United tröjan, mitt svar på det är att jag kan inte lova någonting. DS.

PS2: Jag gillar kommentarer, fortsätt med det! DS2.

HEHEHEHEHE blev tvungen att printa som bevis::::::



Kommentarer
Postat av: Julia

Julia som alltid ska vara värre kan säga att hon skrev nio sidor och blev klar för två veckor sen ;) hihi

2009-11-03 @ 23:11:22
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: Johanna

Johanna, som är bäst av alla, kan ju tala om att hon inte ens har öppnat ett word dokument än (Y) ;)

2009-11-04 @ 16:56:59
Postat av: Anonym

inte amanda heller ;)

2009-11-05 @ 16:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0