28/11

Sitter nyduschad på mina pallar och funderar på att göra klar dom 2 sista uppgifterna av APU grejsen så jag kan skicka in dom och släppa den punkten i mitt lilla huvud.

Gårdagen spenderades på skolan hela dagen. Dock kom jag några timmar sent, men det är sånt som händer ibland. Halv 4 åkte jag och hämtade ut mtit HM paket och sedan vidare hem där jag lagade mat och pluggade lite innan jag for till Emil. Vi hade myskväll med idol, OTH och Cheese crunchers.
Imorse vaknade vi, åt cocopops sedan begav jag mig mot stan för att hämta mor och far.

Nu ska jag somsagt plugga det sista, äta middag, fixa mig lite sedan bege mig mot stan där det blir förfest och tjejsnack. Dock blir det en nykter kväll för Annamaggan .

herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0