22/11

Idag har vi städdag hos familjen johansson. Eller tanken var det iaf men än så länge är det bara jag, mamma och pappa som sliter!

Igår hade vi en grymt trevlig kväll. Tanken var att vi skulle spela spel och sånt men vi hann aldrig riktigt så långt. Istället hade jag, Rebecka, Malin, Erica och Katta en mysig kväll hos Rebecka med mycket skratt och deeptalk. Sånt är alltid skönt! Vi åkte även på donken, max och fraktarnas OFC!!!!!!!! Sen blev vi jagade.... jag hade panik. En film kommer på det senare!

Vid 2 tiden skjutsade jag hem alla utom Katta och vi plockade upp Empe som hade varit på något jubileum. Sedan skjutsade vi hem Katta och åkte hem till Emil och sussade så jävla gott.

Nu ska jag städa vidare! Ikväll ska jag mysa med min älskling och imorgon väntar skolan för första gången på 8 veckor! :O

Bjuppar på en bild på min onyktra poserande prins som jag tvingade att vara med på bild inatt för han var så fin! ;-)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0