21/11

åååååh vad jag hade kul igår och åååååh vad jag har varit sliten idag.

Dagen igår bestod av sista praktikdagen. Dom berättade även att jag skulle behöva extrajobba lite då och då. Det gillas*
Vid sex tiden åkte jag hemåt och påbörjade en peppning som inte gick allt för bra, huvudvärk och trötthet kom fram men efter en timmes vila så blev jag rätt pigg och hoppade i duschen och fixade mig.  Fick skjuts av pappa till stan  vid 10 tiden där vi mötte upp Mallan, Rebecka och Kajsa. Sedan vidare mot föris med andra härliga brudar. Vid strax efter 12 då vi hade fått dragit en snabb förferre med lite för mycket vin bestämde vi oss för att ta en taxi ner mot Stadshuset där 200-dagarsfesten väntade. Det är inte mycket som hände i taxin som stannade i mitt huvud.... Väl nere på stads träffade vi många sköna människor. Minns att jag var och kissade med en lite speciell tjej helt okänd tjej??!? hur tänkte jag då?
Vid 2 tiden kände jag att det var slut på det roliga för min del, Emil kom och hämtade mig och sedan vidare hem till mig. 

Idag har jag legat på soffan HELA dagen.
Ikväll ska jag umgås med några fin-fina tjejer. Dock blir det nyktert ikväll....

Inte en enda bild togs igår, synd måste jag säga!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0