15/11

Snart är det bara en månad kvar till julaftoooooooon! Jag som knappt har börjat på min önskelista än. KATASTROF!

Igår tog jag med mig min vän Cookie och begav mig mot staden för att lämna tillbaks filmer, köpa karra och snacka skit. Sedan åkte jag hem och kollade på alla bortglömda serieavsnitt som jag hade glömt bort på min dator. VId halv 2 kom empe hit och 30 min senare åkte han igen för att skjutsa sin mor och far. Inatt klockan halv 4 vaknade jag av att han hade kommit tillbaks och kröp så snällt ner bredvid mig.

Idag har vi haft en riktig lök dag. Jag är så jävla stressad över saker jag inte ens behöver göra, så ist bestämde vi oss för att jag skulle inte vara stressad och bli glad istället. Vi har även hunnit med att göra negerbollar, dom blev super!

Nu ska jag bege mig mot staden för att träffa Erkan och Mällan. hähä

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0