15/11

Dagen som man alltid har längtat efter är när man tar studenten och väljer en ny, helt egen väg i livet. Just nu känns inte den dagen så jävla rolig.... Förut var allt jag ville att flytta ifrån sundsvall, nu vill jag ingenting helldre än att stanna. Dom liknande programmen jag kollar på finns i Stockholm, Gävle och Jönköping. Det i sundsvall känns tyvärr inte lika lockande längre och jag vägrar flytta ända ner till Jönköping... Då har vi Gävle och Huvudstaden kvar då...fan.

Ikväll har jag umgåtts med Erica och Mallan. Vi hade det mys och pratade om allt mellan himmel och jord. Sedan hämtade jag Affe och hans kompis. Skjutsade hem han sen åkte Affe och jag till Matfors och köpte käk, plockade upp Empe sen vidare mot hemmet.

Nu är det sovdags. Imorgon väntar en ny dag med nya möjligheter på Toysrus. Wiiie!
Sedan fika och lite planering med vemdalsfolket.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0