14/11

Fyyy vad jag är kass på det här.... =(

Igår var iaf första veckan på Toys"R"Us avklarad. Jag har verkligen haft skit kul och älskar stället!
Efter pratiken åkte jag till Jb för att hämta grejer sedan plockade jag upp Empe innan vi begav oss mot Sörberge för att hyra utklädnadsgrejer till kvällen då vi skulle på Marias födelsedagskalas. Kvällen var jätte trevlig trotts min idiotiska huvudvärk. 
Imorse sov jag och Emil enda till 11. Måste vara vårat nya rekord.... Sedan har vi haft en riktig softar lördag innan jag skickade hem honom för jag var tvungen att städa. Det går väl rätt okej, jag är snart klarre med garderoben.

Ikväll skulle jag egentligen med åkan och ferry och c.o. för att bowla men jag orkade inte, sedan vemdalen middag+möte vilket jag inte heller orkar... Min fysiska hälsa är inte helt 100 så jag behöver en skön hemmakväll för mig själv så jag blir av med lite grejer på min "att göra"- lista.  Sedan får jag se om jag åker bort till Emil och sover senare ikv.

Emil Nordell<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0