the truth is that I miss you

Vi har några gånger pratat om stunden då vår vänskap går åt olika håll. Men lika snabbt som samtalsämnet har dykt upp, lika fort har vi pratat bort det. Tanken av att inte ha er vid min sida är fel. Vi kommer aldrig att skiljas åt som ovänner, men vi alla väljer att gå olika håll här i livet. Alla har ett eget liv, det innebär att vi inte har lika mycket tid för varandra längre. Jag har alltid trott att dagen vi går åt olika håll är den dagen efter studenten då några av oss väljer att flytta och plugga vidare och några av oss väljer att bo kvar. Men om ärligheten ska fram så känner jag att den dagen vi väntar på ligger oss närmare än vad vi egentligen tror och vill erkänna.

Kreta resan närmar sig och om jag ska vara ärlig så skulle jag lika gärna kunna åka till härnösand. Poängen är att vi ska få vara tillsammans en hel vecka, bara vi, precis som förut.<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0