8 maj 2009 - JB

Jag har haft en tuff morgon med NP i Engelska B. Gick väl sisådär, vissa bitar gick riktigt bra medan vissa ville jag elda upp.

För tillfället sitter jag på filosofin, min uppsatts om Metafysik fick jag ett VG- på. Det är första gången i hela mitt liv som jag är riktigt nöjd med ett VG-.

Efterskolan knallar jag och Katta upp till lägenheten, drar en powernap. Sen blire tjejmiddag med kycklingsallad, vin och hockey! Så fruktansvärt manligt. Sen blir det väl krogbesök också.

Kommer troligvis inte har något internet i helgen så jag återkommer så fort jag får möjlighet.
Annars får ni ha en bra helg!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde allvarligt att du skulle döda mig för att jag ringde under vad jag antar var powernapen, jäääklar vad sur du var:D

2009-05-08 @ 21:45:51
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0