6 maj 2009 - <3

Jag skäms nästan över att jag inte skrev grattis till Dogge på bloggen igår! Han fyllde 18 och kirrade körkortet på samma dag, inte illa. Så åter igen, grattis till dig! =)

Och på tal om grattis. Ett stort grattis till kusin Maria och hennes Rasmus som ikväll fick sitt andra barn, Axel. :D

Ikväll har jag och Katta varit ute och gått, jag har även spenderat min dyrbara tid framför tvn och Greys.

Nu blir det Prison Break och sussa för jag är så äckligt jävla trött!
För tillfället ligger jag inne i extrarummet i en bajs 90:s säng. Jag saknar min 120:s <3333
Och detta gör jag endast för att pappa lägger nytt golv inne hos mig.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0