5 april 2009 - JB

Som vanligt när rubriken lyser JB så sitter jag på min älskade skola. Vi har praktisk marknadsföring med Chrille, och jag fattar ingenting och jag bryr mig inte heller om ärligheten ska fram..... Jag är ändå JB:s bästa barn!

Igår var jag på Fresks och Birsta med pappa och Affe. Vi köpte golv, lampor, tapet och sånna roligheter till mitt fina rum. Sen kirrade jag även en ny mobbe på Elgiganten. Eftersom min gamla knappt går att ringa från så var den väldigt välbehövlig.

Imorse kom jag i tid, vilket kändes mycket skönt.
Jag är sjukt trött och grinig idag, allt jag vill är att åka hem och sova.

Ni andra får ha en trevlig dag i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0