3 maj 2009 - värsta dagen i mitt liv

Jag har seriöst aldrig varit så bakis i hela mitt liv som jag har varit idag. Det är helt jävla sjukt! Mamma har hånat mig hela dagen och tvingat mig att göra massa saker, t.ex. dammsuga. Hur skönt är det för mitt huvud att höra en dammsugare surra som en jävla idiot? Inte kuuyyl.

Gårdagskvällen var enligt mig jävligt rolig och lyckad. Först blev det middag hemma hos Katta med hennes föräldrar, det blev vin och grillat. Acke, Malin och Sandra kom och plockade upp oss för att sedan åka mot Emil. Där var det rätt mycket folk och vi käkade en världsgod tårta som Emil får väldigt mycket cred för. Efter paketöppning och annat mys hoppade vi in i Victorias bil och åkte mot söråker sedan vidare mot stan där jag och Katta hoppade av på Östermalm hos Utter och Johanna. Vi förpartajade ännu mer innan vi begav oss ner mot stan, där det blev krogen och träffade en massa trevliga människor.
Kvällen slutade som vanligt när det gäller mig och katta, helt jävla oväntat och spontant. Vi möttes upp i morse på stan för att käka en redig frukost på KC och diskutera gårdagen.Hade en trevlig kväll och natt i alla fall och det är det som är huvudsaken. Sen att jag har mått som jag har mått idag är smällar man får ta här i livet.

Nu är Katta här och vi ska kolla på film, snacka skit och äta chirre.
PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0