27 maj 2009 - SÅ JÄÄÄVLA SKÖÖNT!

Igår gjorde jag som jag sa, jag gjorde klart MVG uppsattsen och skickade in skiten.
Idag har det varit en jävligt bra dag igen, jag har sånt jävla flyt nu. MVG:na i de olika avslutade kurserna bara rullar in. Jag älskar det! Jag känner mig faktiskt riktigt, riktigt nöjd och stolt över mig själv. Det är skönt att kunna känna den känslan.
Hade avslutningsprov på filosofin nyss som var hyfsat svår, men det gick helt okej. Alla restuppgifter och allting är fan klar. Det enda som är kvar är redovisning imorgon av våran film, sedan ett muntligt NP i engelska B på fredag. Sen är allt klart, då väntar Kreta och sommarlov. SÅ JÄVLA NICE.

Slutade egentligen för 45 minuter sen, men vi inväntar ett möte med Malin och Stefan om nå Entreprenörsvecka i Örebro(???). Får se vad det är för något.

Jag har även kirrat en date till balen nästa år! Haha! Det är bra att vara ute i god tid. ;D

Ha en trevlig dag nu!
PUSSSSSSSSS<3

Kommentarer
Postat av: the one and only

jag med!

2009-05-27 @ 20:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0