24 maj 2009 - sjukling

Jag var för trött och upptagen för att blogga igår. Jobbet gick i alla fall jätte bra. När jag kom hem gick jag och la mig och vilade ett tag innan jag och Aggi fick världens ryck och begav oss till Birsta. Hittade 2 par skor som blir fin-fina utomlands. När vi kom hem var det en konstig kväll. Katta kom hit iaf, vi spelade fotboll med Affe och såg på Robinsson. Jag däckade på soffan klockan kvart i 11. Sköööönt!

Imorse var det jobb igen, som också gick bra frånsett en liten detalj. När jag kom hem var jag och min förkylning verkligen helt off. Jag var svimmfärdig och kände att jag och min kropp inte orkade mer. Så jag blev hemma från Hudiksvall och har legat på soffan och sovit i princip hela dagen. Trodde seriöst att jag skulle må bättre efter det men icket!

Imorgon är vi lediga, det behövs!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling. Gissa bilden och vinn lyxiga priser! Kram

2009-05-24 @ 22:58:25
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0