21 maj 2009 -

Fan vad roligt vi hade det igår! En fruktansvärt lyckad kväll enligt mig. Vi började som ni tidigare såg hos Freddan innan vi drog vidare till Oscar där vi träffade många godingar. Synd att det slutade som det gjorde, jag blev less och bad om att få åka hem till Malte (fråga mig inte). Så Kim skjutsade hem mig och Katta hit vid 3-tiden.
Imorse var det en ännu sjukare Anna som vaknade. Febrig, ont i halsen och bihålerna, hostig och allmänt hängig. Det är synd om mig.... Men ändå mötte jag upp Maria och vi åkte och jobbade. Det gick jätte bra trotts det att jag var sjuk.

Nu är det dags för släktkalas. Tur att jag har Katta vid min sida! =)

Bilder kommer sen,pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0