20 maj 2009 - hos Freddan

Först och främst vill jag säga grattis dtill min älskade lillasyster som fyller hela 16 år idag! :D Grattis till dig lillgumman<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Nu sitter vi hemma hos Freddan i stan och dricker lite vin och myser på.

"Tjahey jag ehter fredric norman, kyrkogata  18, kom förbi om du är sugen? blan dar ihop en drink åt dig duvet.. soft.. ha en trevligt kväll.. ni vet anna ligger nere i trapphuset nu och raggar på min fastighetsskötare... soft det, alltid trevligt! tjo len"

"Glennnnnnie här maggan raggar som sagt på freddes fastighetsskötare, 50+, hon har druckigt 2,25 hela kvällen :s aja ska kila hejja , ps KB hälsar :D:D:D:D:D:D:D!"

Både Freddan ocyh Glennie boy ville gästblogga så dom fick några rader var.
FFör det första så är det inte sant. Jag vet inte vem Freddans fastighetsskötare är-
JAG VET ATT MINA BLOGGLÄSARE ÄLSKAR MIG OCH LITAR PÅ MIG TILL 110 PROCENT!!!!:D ;);););)

Vi hörs imorgon, nu väntar ännu mer vin och SPringbreak på Oscar.

GRATTIS IGEN AGNES!!!<3:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

NAAW tack min älskade alkissyster<3

2009-05-21 @ 10:56:25
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0