19 maj 2009 - JB

Imorse ringde inte min klocka som jag ville.... Istället klev jag upp halv 8 och det kändes måttligt skönt eftersom jag somnade vid halv 3 inatt. Jag börjar fan få sömnproblem!


Vi åkte till Matfors och tog den där jävla sprutan som gjorde fruktansvärt ont! Sen åkte jag till skolan x antal timmar för tidigt. Jag, Katta och Theres drog en stadsrunda och jag köpte presse till Aggi som fyller hela 16 år imorgon. Plus att jag hittade universums snyggaste skor som jag la undan i Birsta för dom hade inte storleken här i stan.

Nu ska jag göra klart min absolut sista restuppgift. Sen börjar lektionen halv 1. Dock vet jag inte riktigt vad vi har...

Ha en trevlig dag nu! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0