19 maj 2009 - godnatt

Idag har jag hunnit med jävligt mycket. Jag har i princip jobbat bort alla mina restuppgifter! Det känns så jävla skönt att jag finner inga ord. Jag har insett att glasögonen inte beställer sig själva, utan jag gick istället till Specsavers, nån månad försent och beställde ett par glajjer.
Mamma och jag åkte till Birsta där vi hämtade ut min efterlängtade kamera som har varit på lagning. Vi gjorde miljontalsärenden och jag köpte nån sladd som innebär att jag kan koppla ihop tv:n och datorn. Ni som känner mig vet ju vilken jävla hacker jag är. ;-)

Nu på kvällningen har jag och Affe busat. Vi har lekt tekniker och spelat spel mot Magnus på internet.

En sak som inte är kul är att vi är lediga imorgon på förmiddagen, men bara för det så ska jag vara i matfors klockan kvart över 8 för att ta nån jävla spruta. INTE KUL! bajs

Godnatt
Nu när kameran är tillbaks så kan ni räkna med mycket bilder på dagarna!
Bjuder här på en på min dryga ekorre bror och mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0