17 maj 2009 - sliten

Jag har inte så mycket kommentarer om gårdagskvällen! Hade en sjukt rolig kväll iaf. Kan ha varit den roligaste på länge. Som ni läste i tidigare inlägg så började vi kvällen hos CarroL i stan. Det blev vin, Björn Gustavsson och Singstar.
Vid 12 tiden rullade vi ner mot stan och mötte upp Amanda. Efter många om och men tog vi oss till Irish där jag b.la. träffade födelsedagsbarnet! :D<3 Lite senare hann vi även ta en sväng på Svenssons innan dom stängde och sen begav vi oss mot Stadshuset. Där bjöd M på en massa drinkar, så det tackar vi för M. ;)  Vid halv 4 tiden begav jag och Katta oss mot Max med killarna. Vid 05.15 var vi på plats i lägenheten där vi spenderade natten.

Imorse hade Katta ställt klockan. Så vi hoppade upp och klädde på oss sen ringde Joel och hånade mig för ett mycket vackert röstmeddelande som jag hade lämnat in på hans telegon vid 5. Så vi gick till honom och sa hej sedan tog vi 11.15 bussen hem. Katta lämnade mig vid halv1 och någon minut senare låg jag däckad i min säng. Jag vaknade för 45 minuter sen och nu jävlar har jag mycket att göra.

Ha en trevlig dag!

Hade ingen kamera med oss så ni får nöja med lite halvkassa mobilbilder från Stadshuset.





 


Kommentarer
Postat av: the one and only

sjukt rolig kväll med roligt folk <3

2009-05-17 @ 17:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0