17 maj 2009 -

Idag konstaterade jag att jag var less på killar. Men nu har jag ändrat mig, jag är fan less på att vara tjej. Jag har sällan humörsvängningar och sånt bajs men lika mycket känslor som jag brukar ha på en vecka har kommit på en timme. Varför är det så för?

Jag sov ju väldigt länge som ni kanske läste i tidigare inlägg. När jag väl klev upp gjorde jag ett ryck och plockade ihop på rummet innan det var dags för middag. Synd att middagen slutade i katastrof när mamma blev lite väl sur på mig för att jag berättade att jag tänkte tatuera mig när jag blir 18. Hon är så go och överbeskyddande.

Nu har jag precis duschat och tänkte faktiskt göra klart filosofi uppsattsen, mest för att Katta kommer att hata mig när jag sitter och ler och suckar över hur lycklig jag är för att jag har gjort klart den.

HEHEHEHEHEHE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0