15 maj 2009 - JB

Jag och Katta somnade ganska sent igår sedan väckte hon mig klockan halv 7. Jag som tycker att det är jobbigt att gå upp halv 8.... Nu på förmiddagen har vi haft förberedelser inför Engelska B sista moment, NP i tal. Gjorde sedan klart de sista på årsredovisningen och hade betygsnack med Mallan. Jag ogillar hennes betygssystem... Det är det fler än jag som gör. Det resulterar i att jag har en mycket nedstämd Katta bredvid mig. Hon som är min solstråle!

Nu väntar 3 timmar filosofi som vanligt på fredageftermiddagar.
Hann med två tredjedelar av den förra uppsattsen igår så jag ligger inte sådär jätte mycket efter. Blir glad om jag får ett G i den här jävla kursen, och då är det andra gången i mitt liv som jag nöjder mig med ett G....

Ikväll ska Rebecka firas! Blir kul att få träffa alla mina favoriter igen, blir så sällan nu för tiden.

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0