12 maj 2009 - jagad?

Ikväll har jag och Katta vandrat runt Sidsjön. Vi tog beslutet vid typ 9 tiden och tog min coola Peugeot Speedfight och åkte mot staden. Kim ringde och han och Freddan ville joina oss runt. Så vi väntade in dom innan vi drog ett varv.

När jag och katta nu, väldigt mycket senare, var på väg hem blev vi helt seriöst jagade. Det var ärligt talat riktigt obehagligt och jag grät när vi ramlade in genom dörren. Men samtidigt måste jag erkänna att det var skratt/gråt, vi skrattade och det var jävligt roligt. =D

Nu ska vi ta oss någe käk, sedan packa inför morgondagen. Det blir en lektion imorgon, idrott och innebandy väntar!

Godnatt.

Bara för att du är så jävla bra!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0