11 maj 2009 -

Helgen har varit kanon bra. Jag och Dansken vettni, vi kan vi! Bilder från helgen kommer en annan gång, jag orkar inte nu tror jag.

Idag blev jag lite sen till skolan, typ 3 timmar sen... Jag prioriterade att sova framför ett världelöst Webbdesignprov som jag lika gärna kan göra imorgon. Efter skolan gick jag och Katta en sväng på stan och jag inhandlade mig ett par skor och en klänning. Åkte sedan hem, drog i mig en shake och begav mig mot Carro. Vi tog en prommis runt allsta och pratade på. De senaste timmarna har jag och Aggi dunkat hög musik och städat hela huset, Affe har inte varit till sån stor hjälp... Han har enbart fastnat i fönstret.... Sen har vi dansat också! Affe är grym!

Mamma och Pappa kom för en halvtimme sen hem från Amsterdam där dom har spenderat helgen, dom berömde oss för att vi hade klarat av helgen så bra, "INGA PROBLEM"........ Lite dåligt samvete har vi nog.... ;)

Nu blir det till att sussa. Imorgon väntar en lång dag som vanligt. =)
Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0