1 maj 2009 - sommar

Den jäveln som säger emot mig och att det faktiskt är sommar nu, den kommer att åka på fet jävla spö från mig och mina biffmuskler!

Gårdagen började med skolan och filminspelning. Jag kommer nog aldrig bli någon skådespelare kan jag ju säga..... haha ;-)

På eftermiddagen blev det stan och solning med Katta, umgicks även med J.N (Johan ser du vilken fin förkortning av ditt namn?) .

På kvällen åkte jag till Maria där vi grillade och myste på med lite roligt folk. Väldigt trevligt och en stor guldstjärna till männen som gjorde all mat! Jag tog bussen senare mot staden där jag mötte Katta och Amanda och senare Magnus. Vi skjutsade tjejerna till höglunda sen gled jag och Magnus runt lite innan han skjutsade ut mig till Alnö. En trevlig kväll trotts att jag inte kände i princip någon. Sov kvar på alnö och somnade väl vid halv 4.

Ikväll är det tänkt att jag ska umgås med Katta m.fl. Men dom där m.fl. får vi se vilka det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0