30 mars 2009 - turdag?

VAD ÄR DET FÖR ÄCKEL FEL PÅ HALEBOP? Det går inte att ringa! Bajs.
Jag som ville kontakta min Cookie för att berätta massa roliga saker för henne.

Min dag har varit så sjukt bra! Det flytet jag har haft idag, det finns fan inte!
-Först och främst så vaknade jag upp brevid världens mysigaste.
-Sen gick mitt och Ericas ärende helt sjukt bra.
-Jag hade räknat med 200 spänn på kontot med det visade sig att jag hade 1100!
-Sen så hade jag lämnat in mitt feta engelska arbete och jag hade räknat med att få en 5:a eller 6:a på det, alltså G. Men Malin hade satt en 10 på det! Fattar ni? MVG! Dum som jag är så går jag och säger till och frågar hur i hela helvetet jag kunde få MVG. Då sa hon att jag hade länkat ihop alla delarna så bra. Och om sanningen ska fram så var jag för lat för att länka ihop mina delar, så jag struntade i det och lämnade in det ändå! Snacka om flyt!
- Plusssss att jag och Katta är världens roligaste!
- Glenn har fixat spotify till mig!

Nu ska jag fortsätta med mitt hat på Halebop så jag kan ringa någon jävla gång!

STORT TACK TILL GLENNMAGNUS SOM KIRRADE SPOTIFY TILL MIG OCH ALLTID ÄR SÅ JÄVLA BÄST!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0